Liczy się nie tylko doświadczenie, ale otwarty i chłonny umysł, kreatywność oraz zaangażowanie. Doceniamy lojalność i profesjonalizm, dla najlepszych planujemy ścieżki kariery. Stawiamy na potencjał i dynamizm w działaniu.
Jeśli chcesz uczestniczyć w projektach, które rewolucjonizują rynek mediów, potrafisz sprawnie poruszać się w zakresie nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej, lubisz rywalizację i nie obawiasz się nowych wyzwań.
Jeśli ważne jest dla Ciebie poszukiwanie efektywnych działań dla klientów oraz wysoka odpowiedzialność w zakresie obsługi posprzedażowej.
To chcemy abyś dołączył do naszego zespołu!
Konsultant ds. obsługi klientów kluczowych
Jeśli:
- potrafisz słuchać, a rozmowy z innymi sprawiają Ci przyjemność;
- jesteś ambitny i osiągasz założone cele (zawodowe, osobiste);
- masz zapał, entuzjazm i umiejętność organizacji pracy własnej;
- chętnie współpracujesz w zespole;
- ważny jest dla Ciebie rozwój własnych umiejętności i kompetencji;
- posiadasz aktywne prawo jazdy oraz umiejętność obsługi komputera i Internetu
Dołącz do naszego Zespołu!
Zapewniamy:
- umowę o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie (pensja stała, comiesięczna prowizja i premie);
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, komputer osobisty, bezprzewodowy Internet);
- możliwość awansu i rozwoju;
- szkolenie wstępne i pakiet szkoleń rozwojowych;
- pracę w miłej atmosferze, w młodym, ambitnym i kreatywnym zespole.
Kontakt
Aplikacje prosimy wysyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w temacie wpisując: „Konsultant”.
W CV lub innej aplikacji prosimy zawrzeć następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29-08-1997 o Ochronie Danych Osobowych , Dz. Ust. Nr 133, Pozycja 883)."