Digital Out-of-Home to kanał komunikacji marketingowej, który zyskuje znaczenie wyjątkowe, bo z jego wykorzystaniem jesteśmy w stanie dotrzeć do konsumenta praktycznie w każdym miejscu, w którym się znajduje.
Treści generowane w czasie rzeczywistym, centralne zarządzanie kampaniami informacyjnymi i reklamowymi to jednak nie wszystko.
Digital OOH daje znacznie więcej możliwości zaangażowania konsumenta, niż tylko dynamiczny spot reklamowy.
Dzięki integracji DOOH z innymi kanałami komunikacji, takimi jak online, social media czy mobile, jesteśmy w stanie zbudować kampanię angażującą dzięki swojej treści, atrakcyjną dzięki jej wizualizacji, kontekstową poprzez lokalizację, aż w końcu użyteczną, bo dającą odbiorcy realną korzyści z jej konsumpcji. Żaden inny kanał komunikacji nie dawał do tej pory tyle możliwości.
Realizowane przez nas kampanie rozpoczynamy od gruntownej analizy potrzeb i celów jakie stawia klient przed kampanią DOOH.
Po rozpoznaniu potrzeb i celów dobieramy odpowiednie sieci oraz przygotowujemy odpowiedni spot w zakresie kreacji oraz długości spotu.
Realizujemy dla naszych klientów kampanie In-door w sieciach takich, jak:
|
|
|
Duża ilość lokalizacji pozwala przeprowadzić kampanię lokalną skierowaną na konkretny obszar miasta.
Kampanie Out-Door
Realizujemy dla naszych klientów kampanie oparte o wielkoformatowe ekrany LED. Ekrany zlokalizowane są na parkingach przed hipermarketami Tesco i marketami budowlanymi (Obi, Castorama, Praktiker), są więc widoczne dla wszystkich klientów tych sklepów, jak również tysięcy przechodniów i kierowców poruszających się w pobliżu.
Realizujemy kampanie w najbardziej trafficowych miejscach największych miast w Polsce.
Po doborze odpowiednich sieci i lokalizacji pod kątem potrzeb i celów realizujemy odpowiedni spot reklamowy - gwarantujemy najwyższe standardy dotyczące budowy spotów pod kątem efektywności kampanii.